Newk Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 om man har fury på talents så kan man ta en attack som gör så att man blir så här: causes all near warrior to be dazed in 6 sec. vad gör attacken? Off-topic: när jag tittade på ett ämne med druid talents så stod det 'treat' betyder? TACKSAM FÖR SVAR PÅ MINA FRÅGOR :rolleyes:
shacti Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 tog ett tag innan jag förstod vad du försöker säga. lägg lite tid på att formulera dig. du pratar om en talent som heter piercing howl. det är inte direkt en attack utan mer som en de-buff, det vill säga en ability/spell som gör nåt dåligt för den som drabbas av den. när den aktiveras gör den så att alla fiender i närheten av dig blir dazed. när man är dazed rör man sig hälften så fort, alltså 50% långsammare än vanligt. piercing howl är användbart för att slöa ner fiender som försöker fly eller när du själv behöver fly och inte vill att fienden ska följa efte dig. effekten varar i 6 sekunder vilket ger gott om tid att fly eller förfölja på.
Gäst DonKeN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 Tänk på att piercing howl gör så att det är svårare och se dig när du stealtar.
Anonm Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Skrivet 26 Maj 2006 om en attack ger treat så är chansen större att monstret du gjorde attacken på attackerar dig. :P
Newk Skrivet 26 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Maj 2006 tack alla :) förlåt för dålig formerering eller vad det heter men jag hade bråtom
Nallen Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Japp treat är typ aggro. Threat :P* Redigerat 11 Juni 2006 av Nallen
Rekommendera inlägg