Rallypack Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Den här tråden ger dåliga vibbar.. varför tänka på sånt nu? <_< Stäng tråden tycker jag! varför ska den här tråden stängas för :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag har inget Sommarlov, med tanke på att jag satte eld på lärarens handväska. Så jag måste sommarjobba, in the middle of now where :S Nah, skoja bara mitt slutar väd 20 augusti eller något sådant. Ser inte direkt fram imot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Är det verkligen något man vill tänka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Nånstans mellan 20-25 Augusti ;). Kanji: Ja, det kan det vara. Vissa börjar en ny skola, exempelvis jag. Och då är man lite pirrig :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Någon gång i Augusti, vet inte exakt när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Hörrni, 25 augusti? En fredag? 26 augusti kan bara betyda en LÖRDAG! För min del slutar mitt lov 20 augusti, skolstart 21 augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 nångån i augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 20 augusti antar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Precis innan skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Precis innan skolan börjar. smart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 21 Augusti tror jag.. Började idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.