Chihuahua Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Spindlar är djur som alla andra. Jag brukar få fånga de där små rackarna på 2x2 mm åt min syrra och släppa ut dem. Dödar dem bara om jag måste. ;) Spindlar är söta! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag gillar inte spindlar så mycket! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 du sagan om ringen mästaren ja vet att du har fobi för spindlar dölj de inte ps spindlar är coola B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag har fobi för disk. orena tallrikar...fy h*lvete!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Jag är kanhe rädd fär dom och jag menar rädd dom skrämer skiten ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 i now Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Du skriv inte om den där grejen i Slestadsskolan.....hoppas du vet vilken grej jag menar......... Redigerat 12 Februari 2004 av sagan-om-ringen-mästare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 HAR EN SPINDEL HEMA ASS COOL :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 okej hur ser den ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Du skriv inte om den där grejen i Slestadsskolan.....hoppas du vet vilken grej jag menar......... ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raxo Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 jag tyckte spinnlar var ok tills en morgon då jag öppnade min gaderob( var 8 år) och hittade två husspindlar som typ va som mina händer(då). Sen dess har jag hatat spindlar mer än nått annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.