Salsamackan Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 varför fins det inte ett zelda forum här!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 det vill du allt veta va? fast det är bara det att det kan jag inte svara på (för jag har inte en aning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Man kan ju skriva om Zelda i GameBoy Advance forumet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Det är för att Nintendo 64 forumet skulle typ bli tomt då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Oj, jag tänkte inte på att jag var i N64- Forumet nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jo, det blir ju onödigt om det finns ett zelda forum som är jätte aktivt, men ett N64 forum som inte är aktivt ;) så det är ju smartast att ha som det är nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jo, det blir ju onödigt om det finns ett zelda forum som är jätte aktivt, men ett N64 forum som inte är aktivt ;) så det är ju smartast att ha som det är nu :) Jo.... Det är nog det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 det är ju mest som spelar zelda så hur skulle nitendo forumet se ut då :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 det är ju mest som spelar zelda så hur skulle nitendo forumet se ut då :o hah XD!!! har du rätt i :zzz: .... det skulle va konstigt nog ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 det är ju mest som spelar zelda så hur skulle nitendo forumet se ut då :o håller med er båda ;) :zzz: .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 mm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 beror nog på att det är ju bara onödigt med ett zelda forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg