MentalogisT Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 jag har svart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dsplayer Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 DS Lite Pink, enda färgen som fanns kvar när jag skulle köpa... Gissa om grannens 5åriga son skäms om nån ser när han lånar mitt spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Mitt är vitt köpte det efter många om och men på elgiganten Glömde skriva jag har nds LITE =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quwerrt93 Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har oxå ett vitt Nintendo DS Lite. Skulle ha köpt det på Elgiganten, men dom hade slut på dom så det blev på EB Games som jag köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oliver97 Skrivet 20 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2008 Jag har Nintendo DS Lite Silver :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Har ett svart ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afffe Skrivet 24 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2008 jag har två enheter och 6 skal så tro inte att jag har så många ds ., chrimoson asså rödsvart köpt i japan limegrön ' röd white black skalet ä köpt i japan turkos köpt i japan yellow picachu här kommer bilder på en del. tyvärr har jag inte haft kamera på alla korten så jag har letat upp såna som jag har som är till salu så om det står att dom är från nåt företag så har jag letat upp en bild bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Jag skulle bara titta in i DS forumet xD min lillebrorsa har ett svart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Svart lätt bästa färgen :D kanske förutom rött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Mörkblått, Japan-limited edition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Affe, den där metallic-röd-svarta är assnygg! Vet du något företag som byter skal för en billig peng? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Affe, den där metallic-röd-svarta är assnygg! Vet du något företag som byter skal för en billig peng? Såg att Rejoy.se hade några DS-skal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg