Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Vadå snyftade menar du mitt inlägg eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Nej, man vill ju veta vilken rank någon har utan bekymmer att börja söka i någons profil. * Outside Enemy, jag snyftade inte på spamm, snarare onödiga inlägg. Men jag förstår vad du menar... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Ooookej då förstår jag.Men nu går vi on topic. Redigerat 27 Maj 2006 av Coolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Men tycker du inte moderatorerna borde utdela mer varningar för att få ett trevligare forum? Ingen vidare ide, det kommer skrämma iväg ett par medlemmar och Fuska kommer bli som ett kommunist forum. Jag har sett flera forum som har använts sig av den här metoden och tro mig, det var inge' vidare. Det blev bara mer spam eftersom vissa ville "hämnas" för att de har fått en varning. Själv tycker jag redan att Fuska är lite för stränga, blev avstängd för ett år sen eftersom en moderator inte förstod syftet med mitt inlägg (eftersom jag glömde att ha med ett ord) och gav mej en §1.11 varning. Edit: Angående ranken; Naturligtvis är det roligt att ha hög rank eftersom de flesta nykomlingarna ser upp till dig. Redigerat 27 Maj 2006 av Phaedrus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Va!Har du varit här förut och blivit avstängd!Lås s****n sånt forum vill inte jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Va!Har du varit här förut och blivit avstängd!Lås s****n sånt forum vill inte jag ha! Men det var gamla goda tider när jag helst spenderade hela min online tid på Fuska.se. Har varit här sedan Fuska.se var i phpBB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Ja det var för i tiden ja nu är det mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Va!Har du varit här förut och blivit avstängd!Lås s****n sånt forum vill inte jag ha! Hade du en annan användare då eller ?För när man tittar på ditt medlemsnummer och rank så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Va!Har du varit här förut och blivit avstängd!Lås s****n sånt forum vill inte jag ha! Såklart, den andra användar var helt avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 (redigerat) Ranken spelar inte någon roll, trött på alla spammare som skriver onödiga inlägg för att få mer rank/fuskamynt/inlägg. Visst, det kanske låter tufft med #9 cooling, men det är mindre tufft att bli avstängd på grund av spam/onödiga inlägg. Redigerat 27 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jag bryr mig inte om ranken och kommer aldrig bry mig om den. Har den någon betydelse? Jag är trött på att småttingar tror att man får respekt för att man har t.ex, elite gamer. Men det är det inte. I det här forumet ska alla trivas och alla är lika värda här. Skulle vart en utmärkt ide om den försvann eftersom det känns inte som om man trivs när man t.ex har. #nybörjare. Har märkt att några inte bryr sig om dem som undrar grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Rank har stor betydelse på det här forumet för många, många medlemmar. Man får inte mer respekt eller mer erfarenhet för att man skriver många inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.