madboy Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 hur hittar jag Scarecrow's Song??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 hur hittar jag Scarecrow's Song??? Du hittar den vid Lake Hylia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Gå till Lake Hylia, Vid Zora ingången ska det finnas 2 fält med 2 Fågel-skrämor. Ta fram Ocarinan framför Fågel-skräman på nedre fältet. Spela en sång för honom som inte finns redan, ta något lät du kommer ihåg med inte bara massa (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A) det måste vara någon sång. Om han tycker om den blir det Scarecrow song. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Gå till Lake Hylia, Vid Zora ingången ska det finnas 2 fält med 2 Fågel-skrämor. Ta fram Ocarinan framför Fågel-skräman på nedre fältet. Spela en sång för honom som inte finns redan, ta något lät du kommer ihåg med inte bara massa (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A) det måste vara någon sång. Om han tycker om den blir det Scarecrow song. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B) Du måste vara liten när du lär han den oxå! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Körde bolero of fire baklänges jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Körde bolero of fire baklänges jag :D Jag körde Sarias Song baklänges ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RatchetFreak Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 japp jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Körde bolero of fire baklänges jag :D Som är Song of Healing i Majoras Mask :) .Fast det är väl lite off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Körde bolero of fire baklänges jag :D Mmm... Hehe... Nje det är väl bättre än att starta en ny tråd om det? ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Nej, det är det faktiskt inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Nej, det är det faktiskt inte. Okey... Vi slutar väl då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Nja, jag undrar faktiskt vad man har den till. Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg