Gäst pong218 Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Jag undrar var karate king är (fighting dojo boss) hans gym är i Saffron city?. ps snälla hjälp mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Han finns i grottan till höger om Earthqueak-staden. När du hittar honom så måste du möta honom. När du vinner får du Tyroge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 28 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2006 Vilken pokemon e de? (Tyroge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 29 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2006 Första åldern på Hitmonlee, Hitmonchan och Hitmontop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Han finns i grottan till höger om Earthqueak-staden. När du hittar honom så måste du möta honom. När du vinner får du Tyroge. saffron city ligger i kanto inte i jotho. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
.::Tompa::. Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Det ligger i huset bredvid! Det ligger i Kanto inte i johto! sen kan man gå in i det andra huset och hitta focus band.. den gör din fighting-pokémon stark!(torguo eller vad han hette tex.) :student: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Tyrouge eller vad han heter,man ska utveckla han till hitmonlee han äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Machamp är mycket bättre. back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 Machamp är mycket bättre. back to topic. ja men man kan bara utveckla han till dom hära,hitmontop,hitmonlee,hitmonchamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hitmonchan menar du väll? Och jag vet de men ingen av dem är speciellt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 hitmonchan menar du väll? Och jag vet de men ingen av dem är speciellt bra. Mm jag menar hitmonchan men hitmonlee är bäst mellan dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 Han finns i grottan till höger om Earthqueak-staden. När du hittar honom så måste du möta honom. När du vinner får du Tyroge. Du menar väl Ecruteak? o_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg