flygon Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Tror du på andar och spöken? Det gör faktist jag. Har du varit med om nåt läskigt så kan du väl skriva det? Jag vill iNTE ha oseriösa svar och om du inte tror på det så skriv inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Jag tror det, för vi har haft en ande uppe på vinden. Vi hörde massa brak och sånt så min kära mor kontaktade ett medium, sedan dess har braken upphört. Kan också berätta att det var en flicka på nio-tio år som blivit slagen av en man i sitt tidigare liv. Och var hela tiden rädd för att denna man skulle komma tillbaks och slå henne ännu mer. Innan hade man ju sett på Andarnas Makt och sånt där, och trodde inte riktigt på det. Men nu tror jag på det, upp till hundra procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 blev jagad av en man med vit keps som gick ovanligt fort mot oss men vi såg bara kepsen och sen försvann han.... sen10sec senare va han 2m framför oss du skulle sett oss, vi sprang för livet asså Det började med att vi va i skogen och såg en repögla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 kevve: Jag tyder på att din död är nära redan nu. Men jag tror på magiska väsen. Spöken/Andar tror jag på. Men inte så att de är kapabla till att döda. :/ Men monster. Mja. Det tror jag mindre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2006 Det finns inga spöken eller andar eller vad ni nu vill kalla det, så är det bara. Så nej, jag tror inte på det, det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Tror ej heller på det. Men ibland så händer det lite konstiga och o förklarbara saker... Kan berätt om en grejj som stått i tidningen(sant): En flicka började helt plötsligt blöda EXAKT där jesus hade sina spikar när han blev korsfäst. Läkare osv kollade varför hon blödde, men det visade sig att hon inte hade ett enda sår på hela kroppen... Oförklarig Blödning på dom ställen som jesus hade sina spikar när han blev korsfäst... mysko :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag tror på spöken & andar. Men däremot inte monster. Det finns massvis med saker som väntar på att bli upptäckta, tror att det kommer visa sig vara sant att det finns spöken & andar. Det har redan hänt enormt konstiga saker, som Cooliz sa var ett av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Nej, det finns inga spöken, allt sånt är bara 'ett trick med speglar'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 För många år sen så var jag och en kompis i en parkering på kvällen när det var helt mörkt och tyst. Vi stod kanske 20 meter från en skåpbil och vi såg ett ansikte reflekteras på bilen. Det var svårt att urskilja först men det var inte ett människoansikte utan det såg mer ut som typ en rutten zombie och ena ögat lös som om en lampa reflekterades på bilen mitt på hans öga. Vi vart ganska rädda och sprang en bit bort. Vi stannade och kollade på bilen på länge avstånd och från en annan vinkel och ansiktet var kvar på samma punkt på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Tror du på andar och spöken? Det gör faktist jag. Har du varit med om nåt läskigt så kan du väl skriva det? Jag vill iNTE ha oseriösa svar och om du inte tror på det så skriv inte! Nej, jag tror inte på sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Tja.. Det här har hänt mig! :o :blink: Jag och mina kompisar vart ute när det var mörkt på kvällen. Då i en buske så tycker jag att jag såg nått vitt. Vi gick dit och när vi kollade så var den inte där. Jag och en annan gick in i busken o kollade.. Då sen började det höras:" Bruhh.... swwiiish " Så såg jag typ nån vit vålnad och sen sprang vi i typ Adrenalin fart. Sen gick vi 1 timme tillbax senare men flera komisar. Då Var vi ca 100M där ifrån gömda bakom huset.. Då såg vi nån i busken och bara kolla... Sit läskigt.. Sen började han springa mot oss. Sen börja vi springa iväg.. När vi senare vände oss om var han borta!?!? :o :blink: Sen kom en hund och började jaga oss! OMG!?!? vi trodde att det var vålnaden ?!?!? Redigerat 31 Maj 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Dör man så dör man, inget mer med det...Inget 'ut ur graven'... Allt sånt är bara för att skräma småbarn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.