Hoppa till innehåll

Monster...

flygon

Rekommendera inlägg

• Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror det, för vi har haft en ande uppe på vinden. Vi hörde massa brak och sånt så min kära mor kontaktade ett medium, sedan dess har braken upphört. Kan också berätta att det var en flicka på nio-tio år som blivit slagen av en man i sitt tidigare liv. Och var hela tiden rädd för att denna man skulle komma tillbaks och slå henne ännu mer.

Innan hade man ju sett på Andarnas Makt och sånt där, och trodde inte riktigt på det. Men nu tror jag på det, upp till hundra procent.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

blev jagad av en man med vit keps som gick ovanligt fort mot oss

men vi såg bara kepsen och sen försvann han....

sen10sec senare va han 2m framför oss

du skulle sett oss, vi sprang för livet asså

Det började med att vi va i skogen och såg en repögla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

kevve: Jag tyder på att din död är nära redan nu.

Men jag tror på magiska väsen. Spöken/Andar tror jag på. Men inte så att de är kapabla till att döda. :/ Men monster. Mja. Det tror jag mindre på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror ej heller på det.

Men ibland så händer det lite konstiga och o förklarbara saker...

Kan berätt om en grejj som stått i tidningen(sant):

En flicka började helt plötsligt blöda EXAKT där jesus hade sina spikar när han blev korsfäst.

Läkare osv kollade varför hon blödde, men det visade sig att hon inte hade ett enda sår på hela kroppen...

Oförklarig Blödning på dom ställen som jesus hade sina spikar när han blev korsfäst... mysko :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Jag tror på spöken & andar.

Men däremot inte monster.

Det finns massvis med saker som väntar på att bli upptäckta, tror att det kommer visa sig vara sant att det finns spöken & andar.

Det har redan hänt enormt konstiga saker, som Cooliz sa var ett av dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För många år sen så var jag och en kompis i en parkering på kvällen när det var helt mörkt och tyst. Vi stod kanske 20 meter från en skåpbil och vi såg ett ansikte reflekteras på bilen. Det var svårt att urskilja först men det var inte ett människoansikte utan det såg mer ut som typ en rutten zombie och ena ögat lös som om en lampa reflekterades på bilen mitt på hans öga. Vi vart ganska rädda och sprang en bit bort. Vi stannade och kollade på bilen på länge avstånd och från en annan vinkel och ansiktet var kvar på samma punkt på bilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst QuikSilver

Tror du på andar och spöken? Det gör faktist jag. Har du varit med om nåt läskigt så kan du väl skriva det? Jag vill iNTE ha oseriösa svar och om du inte tror på det så skriv inte!

Nej, jag tror inte på sånt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja..

Det här har hänt mig! :o :blink:

Jag och mina kompisar vart ute när det var mörkt på kvällen.

Då i en buske så tycker jag att jag såg nått vitt.

Vi gick dit och när vi kollade så var den inte där. Jag och en annan gick in i busken o kollade.. Då sen började det höras:" Bruhh.... swwiiish "

Så såg jag typ nån vit vålnad och sen sprang vi i typ Adrenalin fart. Sen gick vi 1 timme tillbax senare men flera komisar. Då Var vi ca 100M där ifrån gömda bakom huset.. Då såg vi nån i busken och bara kolla... Sit läskigt.. Sen började han springa mot oss. Sen börja vi springa iväg.. När vi senare vände oss om var han borta!?!? :o :blink:

Sen kom en hund och började jaga oss! OMG!?!? vi trodde att det var vålnaden ?!?!?

Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...