Hoppa till innehåll

Fasnat På Supm64 Ds


Rekommendera inlägg

jag orkarv inte beskriva vart jag är just nu men jag har inte fåt nån ny gube än. jag har yosi ni kan utgå från att jag har fasnat på det vanligaste stället där man fasnar.

 

kan beskriva mer sen om veckor/dagar

 

inte direkt lätt å hjälpa dig med den beskrivningen,

 

aja.. kolla på typ nån fusk sida. sök på super mario 64 ds cheats på google så ska du nog se att det står hur man får alla gubbar (jag har alla men orkar ej förklara hur man hittar dom, tar åratal)

 

:rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag orkarv inte beskriva vart jag är just nu men jag har inte fåt nån ny gube än. jag har yosi ni kan utgå från att jag har fasnat på det vanligaste stället där man fasnar.

 

kan beskriva mer sen om veckor/dagar

 

 

köner mig otroligt dum som inte tänkte på det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag orkarv inte beskriva vart jag är just nu men jag har inte fåt nån ny gube än. jag har yosi ni kan utgå från att jag har fasnat på det vanligaste stället där man fasnar.

 

kan beskriva mer sen om veckor/dagar

 

 

hehe okej, men så är det ibland. man tänker inte på vissa saker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

behöver du hjälp med att låsa upp fler gubbar?

 

Jag har några problem:Nr1 hur kommer man till BIG BOO´s HAUNT och SHIFTING SAND LAND banorna?.Nr2 det där spegelrummet där molngubben är hur pratar man med eller ser man honom utan att titta i spegeln? Och varför är det en Luigi-tavla i det riktiga rummet? Och en Wario-tavla i spegelbilden av rummet? :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: för att komma till big boos hunt måste du ha ett visst antal stjärnor ( jag vet inte hur många ) sedan går du ut till innerborgen och letar efter ett stort spöke med en bur innuti när du attakerar den. du sak göra en bak- studs på honnom och så kommer en bur fram.

 

för att komma till swiftingsand land ( jag tror det är denna jag tänker på som är rätt ) så ska du gå ner i källaren och gå åt höger vid lavalandet och hoppa inn i väggen länst inn där.

 

2: jo för att när du har luigi så ser man osynlighets blommor i rummet och då tar man en och går igenom glaset och hoppar inn i tavlan så kan man låsa upp wario innuti.

 

du låser upp luigi genom att gå inn i big boos hunt och ta dej högst upp till en tavla och hoppa inn. högsta våningen når du genom att göra en backflipp eller ett vägghopp på ett ställe där det ser ut att vara en ramp på andra våningen. allt detta i big boos hunt.

 

hoppas du fick svar på dina frågor...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1: för att komma till big boos hunt måste du ha ett visst antal stjärnor ( jag vet inte hur många ) sedan går du ut till innerborgen och letar efter ett stort spöke med en bur innuti när du attakerar den. du sak göra en bak- studs på honnom och så kommer en bur fram.

 

för att komma till swiftingsand land ( jag tror det är denna jag tänker på som är rätt ) så ska du gå ner i källaren och gå åt höger vid lavalandet och hoppa inn i väggen länst inn där.

 

2: jo för att när du har luigi så ser man osynlighets blommor i rummet och då tar man en och går igenom glaset och hoppar inn i tavlan så kan man låsa upp wario innuti.

 

du låser upp luigi genom att gå inn i big boos hunt och ta dej högst upp till en tavla och hoppa inn. högsta våningen når du genom att göra en backflipp eller ett vägghopp på ett ställe där det ser ut att vara en ramp på andra våningen. allt detta i big boos hunt.

 

hoppas du fick svar på dina frågor...

 

Japp det fick jag men men men nu har jag problem igen jag fattar nada hur man ska klara dom här uppdragen: eye to eye in the secret room,pluck the pirahanaflower,snowman´s lost his head och into the igloo.Hjälp :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst data-typen

1. man ska bili genomskinlig med luigi och gå ingenom en tavla döda öget

2. bli liten och döda alla blommor

3. rulla ner huvudet till snögubben

4. va luigi och gör en bakåtvolt vid kanten va det stället där de glider isflak och ta ett koopa skal och hoppa upp för en liten backe och krypa in i iglon och bli genomskinlig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

1. man ska bili genomskinlig med luigi och gå ingenom en tavla döda öget

2. bli liten och döda alla blommor

3. rulla ner huvudet till snögubben

4. va luigi och gör en bakåtvolt vid kanten va det stället där de glider isflak och ta ett koopa skal och hoppa upp för en liten backe och krypa in i iglon och  bli genomskinlig

 

vilken tavla? :blink:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...