ajar Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag tänker nog inte köpa nån moped när jag blir 15... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Det är bara kul med manuellväxlade nya moppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 Jag ska få en crossmoped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Här har vi min, notera att den är lite stylad. http://img204.imageshack.us/img204/4017/typshr2iy.jpg Ni som orkar lägg upp ljud från mopeden. Så här låter min w00t? vart är den stylad? kmr bild på min när jag har ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 ser ut som han bara satt på lite nye dekaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Har fått en skit snygg Honda mt5 -89 (lite gamal men den håller ;)) , en hel svart med röda stötdämpare och röda dekaler samt svart röda handtag, ja ni ser. Jag älskar den :). Farsan har lagt ut ca 6000 tusen på den så det är inte så farligt. jga säger bara MT POWER Den va ju skitsnygg. :blink: Men min Yamaha DT lär ju bli snyggare när jag är klar med den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheNoiceR Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Speedfighten är jävligt snygg men jag ska lätt ha en DKW HUmmel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 första moped:yamaha fs1 lila metallic yeye andra moped: honda mt5 (har fortfarande kvar gör typ 110 xD) tredje moppe:en gammal fs1 som jag köpte för 1000 kr inga bromsar elr koppling elr nåt sånt men den gick som f*n såldes sen för 500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 Jag ska ha en Zündapp KS-50, har redan en som går, men den ska målas om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Några år är det kvar tills jag får köpa en. Men jag längtar sååå mycket efter en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 funderar på en zündapp.. nerrå bara skoja. Funderar på att köpa en Derbi senda DRD Limited Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Har en Honda MT5 nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.