Oddset Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Haha, lol. Den var ju helt risig å skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
firedept1 Skrivet 11 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 kommer köra moppe hela sommaren!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) kommer köra moppe hela sommaren!!!!!!! Det var ju kul!!!!!!! Kommer inte kunna köpa Zündappen som jag skrev tidigare. Kanske köper en ny DT istället. Redigerat 13 Juni 2006 av Sv3A Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jag håller på att köra in min derbi och måste bara säga 1 sak det går slöt så in i längtar efter att ha kört in den så jag kan dra pluggarna så man drar polarna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Har hittat en Yamaha DT -årsmodell vettifan, kanse 91 :P.. Trimmad fin skick för 5000:- ska prata med mammsen om det, även fast de e 1 år å några dagar kvar tills jag får börja köra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 (redigerat) jag är 14 och jag ska få en när jag fyller 15 år jag ska få en sån här som ser ut som en cross fast en moped ja ni vet nog vad jag menar glömt bort vilken modell +***morsan köper den*** men jag betalar bensin man har väl 7546kr Redigerat 18 Juni 2006 av Blizzey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 (redigerat) Har fått en skit snygg Honda mt5 -89 (lite gamal men den håller ;)) , en hel svart med röda stötdämpare och röda dekaler samt svart röda handtag, ja ni ser. Jag älskar den :). Farsan har lagt ut ca 6000 tusen på den så det är inte så farligt. jga säger bara MT POWER Redigerat 19 Juni 2006 av ポケットモンスタクリスタルバージョン Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Har fått en skit snygg Honda mt5 -89 (lite gamal men den håller ;)) , en hel svart med röda stötdämpare och röda dekaler samt svart röda handtag, ja ni ser. Jag älskar den :). Farsan har lagt ut ca 6000 tusen på den så det är inte så farligt. jga säger bara MT POWER Det är en sån som jag ska ha fast en annan modeldin var ju snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag är inte särskillt intresserad av mopeder då jag troligtvis inte kommer skaffa en inom en tid. Om man nu ska köpa något fordon vid femtonårsåldern så blir det en Fyrhjuling i miniformat att införskaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 (redigerat) SKulle vara sjönt att ha en. Men det är onödigt när man ändån kanske bara har den i 3 år. Skaffar bil istället... Annars så sycklar jag så länge tills jag har bil...Fasst å andra sidan så är det nästan lika mycket slöseri att köpa en dator som jag har tänkt. Redigerat 21 Juni 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Jag ska ha en moped. Crossmoppe ^^ Mer vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 23 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2006 jag ska nog ha moped fast jag har ingen koll på moped modeller och sånt så jag vet inte vad jag ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.