Dellamorte Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 tjena tänkte kolla vad ni har för typer av hörlurar till era mp3/cd-spelare... rekomenderar ni dem??? vrf köpte ni just dem??? hur länge har ni haft dem??? vad kostade dom??? länka gärna :) Sj har jag: http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ok&artnr=110328 kostar tyvärr lite mkt men dom är riktigt bra måste jag säga rekomenderar dom starkt köpte dom just för att det var Plug ins detta är andra paret jag har :( ...dom första gick tyvärr sönder men men om man gillar något så ska man skaffa en till :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 (redigerat) Jag har ett par silverfärgade Pro.2 PH-B333. Och dom var inte så prisvärda. Nu efter cirka 2-3 år så har dom gått sönder högst upp, så jag har tejpat. Och sedan är en av musikspelarna inne i luren trasig, den sitter lös så det skakas ganska ordentligt. Dessa kostade 399:- när jag köpte dem. Du hittar Pro.2 PH-B333 här. Redigerat 31 Maj 2006 av Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Dom jag tycker är bäst är Sennheiser, fast de kostar en del Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 http://www.webhallen.com/prod.php?id=19815 De duger, har dem mest för att dem är så sjukt sköna att ha på sig Köpte dem dock på releasen för tre år sedan för en rejäl slant över priset nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Jag har AKG K24P. Dom är otroligt bekväma att ha på sig, plus att dom inte är så värst mainstream till skillnad till Koss Pro-saken. :S Koss har helt sjukt mycket bas på sina låtar och förstör helt punk och 60/70-tals låtar. AKG K24P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Om man ofta springer eller sportar så rekomenderar jag ett par nikelurar! Jag kan inte säga om dom är bra för jag inte har köpt dom änu :P Dom är byggda på något sätt så man inte tappar dom när man springer :) Det finns 2 modeler en dyr och en billig Här hittar du den billiga varianten. Och den dyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag har ett par stora Philips-lurar. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Har ett par Koss Portapro och Spark Plug, sjukt bra om man lyssnar på elektronisk musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Har såklart ett par Koss Portapro. Mycket bra, förutom att det ibland känns som om den har för mycket av någonting. Kanske basen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag har Koss Spark Plug, dem e grymmt bra, ja rekommenderar dem starkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Funderar på att inhandla ett par Cresyn AXE 600NE De verkar väldigt bra och prisvärda, priset ligger runt 200-250 och är ett rimligt pris för sådana fina grejer. Kort tygvävd/nylondsladd (EJl plast) - ca 50cm från ikontakt till kortaste luren .Perfekt vid användning av spelaren runt halsen. Förlängningssladd - ca 70cm i(medföljer). Mycket bra ljud. Klar skillnad lmellan iDH-200L och Sennheiser MX400. Större klarhet i ljudet, men samtidigt tryck i basen. Mer lättdrivna, ger ett högre ljud vid lägre volym. Teknisk spec. • Impedans 16 lOhm • Kännslighet 106dB/mW • Maximal Input 40mW • Frekvensomfång 12Hz~22 000Hz • Kabellängd ca 50cm (förlängning ca 70cm) • Kontakt 3.5mm (guldpläterad) • Vikt 5g • Kabeltyp Obalanserad (vävd/tyg) Medföljande tillbehör • Skyddspåse • ica 70cm förlängningssladd • Hörlursskyddskuddar (4st) Undrar ändå om det är något att ha, (ska inte ha koss lurar) Får endast goda recensioner mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Shure E2c jag köpte dem vid teknikmagasinet dem kostade 899kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.