NeoX* Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Tja, Någon mer än jag som spelar och är intresserad utav baseboll? :P :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2006 Det händer att jag brukar kolla på det på TV ibland. Annars intresserar mig Amerikansk Fotboll mest ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har testat några gånger med skolan, det är det enda. Verkar vara en rolig sport & rätt tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 fattar inte en del av reglerna ens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag tycker att det är en rolig sport, men jag är ingen vidare bra. Föredrar att kolla på Baseball på teven än att själv spela det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Baseball är roligt.fattar inte allting,men det är också roligt att kolla lite på det på teven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jepp och det roligaste är när bollen flyger långt åta helevete, lång över stadion. Det måste vara vara en mäktig känsla att slå ut bollen ur arenan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Baseboll is funny :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 ganska rolig men konstig sport... kollar lite på tv ibland, har även spelat lite i skolan och på fritiden, men inte i något lag...:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Det är en speciell sport men den är kul att spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag har inte spelat det så mycket direkt men det är väl ganska roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Det är kul å fånga bollen :P Men homerun äger :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.