Iqaros Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Alltså, bara man håller sig borta från trådar som spårar ur eller bryter mot någon/några regel/regler och inte skriver en massa onödigt så tror jag att Moderatorerna slipper att dela ut varningarna. Men för att besvara din fråga nico, så tror jag att du missuppfattade mig helt med att det ska vara ca 50 % Moderatorer av Fuska.se's medlemmar. Men det behövs vara Mdoeratorer som i alla fall är aktiva varje dag så att forumet håller igång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Tycker du inte det funkar bra nu? Ni ska tacka modsen för att dem får bort spammare osv. Ni blir ju rasande när dem dubbelpostar. Men 2-3 mods till skulle sitta fint tycker jag. Och några aktiva :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Kom igen nu för fanken. kan ni ta och lägga ner snacket med att tjata på moddsen? Det är 11 moderatorer på forumet. fuska.se har c.a 21763 rigresterade medlemmar. Hur f*n tror ni dom ska klara av alldedes ensamma att täcka hela fuska.se???? Så ni ska inte klaga. och det blir lättare för moddsen om ni Anmäler. då kanske vi 1 dag slipper såna här trådar om spam och sånt. Samt så kanske vi slipper såna här tjata trådar! :angry: Om moddsen leker i Oz town det bryr jag mig inte om. Men man kan ju faktiskt hjälpa genom att anmäla. p.s ni som bär den där Anmäl=fjäska? avataren borde hamna i avgrunden. att ni inte skäms! <_< d.s men det e ju klart. några av moddsen har jag aldrig sett vara inne. eller så e det jag som e inne vid fel tidpunkt. men det skulle sitta fint som Puck0 sa om att man skulle kunna skaffa 2-3 moderatorer till. Redigerat 10 Juni 2006 av girder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) # 21 Halvaktiv Chihuahua Inaktiv Dannie Inaktiv epaaj Inaktiv Escaflowne Aktiv KazeN^ Inaktiv Mellanmjölk Inaktiv nebbig Inaktiv nico Aktiv Ragnarök Aktiv som vi ser av denna lista (som jag har gjort) så finns det 3,5 aktiva moderatorer Redigerat 10 Juni 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 hmm listan stämmer ju lite grann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Dannie och Chihuahua är helt inaktiva totalt. Jag tycker Ragnarök, nico gör bästa jobben. Escaflowne också men det var längesen jag såg trådar låsta av henne. Men epaaj håller ordning och reda på chatten. Redigerat 10 Juni 2006 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 PRecis, behövs ju en därinne också. esca~ låser inte mycket trådar, däremot skriver hon mer och man ser henne mer, även om hon kanske inte leder låsningsligan gör hon ett bra jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 *Moderatorerna sköter sitt jobb på fuska.se *jag har respekt till ALLA moderatorer *det behövs inte mer moderatorer *visst jag kan bli grinig på en moderator om jag får en varning men det går över *EN SAK SLUTA KLAGA PÅ DOM @varför kan inte herr "Admin" skriva nått i detta ämne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Visst finns det mer än 21 000 medlemmar här på Fuska.se men ungefär 1/3 av de är aktiva medlemmar, samt att en hel del medlemmar har flera användare. Dock så håller jag med er om att det behövs 2-3 nya Moderatorer, men vad Admin sagt till mig så kommer det att införskaffas nya Moderatorer när sidan uppdateras. "Herr Admin" är väldigt inaktiv just nu då han är på semtester av olika stjäl, så stå inte och gnäll på honom. Redigerat 10 Juni 2006 av Skuggan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 *Moderatorerna sköter sitt jobb på fuska.se *jag har respekt till ALLA moderatorer *det behövs inte mer moderatorer *visst jag kan bli grinig på en moderator om jag får en varning men det går över *EN SAK SLUTA KLAGA PÅ DOM @varför kan inte herr "Admin" skriva nått i detta ämne. Bortrest ? *slurp slurp* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 *Moderatorerna sköter sitt jobb på fuska.se *jag har respekt till ALLA moderatorer *det behövs inte mer moderatorer *visst jag kan bli grinig på en moderator om jag får en varning men det går över *EN SAK SLUTA KLAGA PÅ DOM @varför kan inte herr "Admin" skriva nått i detta ämne. Jag såg inte Skuggans inlägg, men jag ber tusen gånger om ursäkt om jag har förnärmat er. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Jag tar och anmäler nu. Tråden där vi skulle diskutera moddarna har spårat ur och blivit en anledning till att klaga istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg