Hoppa till innehåll

Moderatorerna!


Gäst newnameguy

Rekommendera inlägg

Jag vet inte om jag skrev det här förut, men jag tycker det är konstigt att ni verka veta exakt hur aktiva alla moderatorer är.

På vissa går det självklart att se vilken tid dom senast var inloggade vid, men inte på alla. Bara för att en moderator inte skriver i varenda tråd (som ni verkar tro att dom ska) betyder det inte att dom är inaktiva, kanske snarare tvärtom. Jag tror (nästan vet) att dom gör mycket mer än vad vi ser, och att det är onödigt att vi säger saker som kanske inte stämmer.

 

Dom gör det dom ska, och det räcker.

 

 

Folk som är inne 7-8 timmar per dag ser ju längst ner på sidan om det är Moderatorer inne eller inte.

Dock så kan ju Moderatorerna logga in på tidspunkter då vi medlemmar inte lägger märke till de, eller helt enkelt bara framtstå som "Anonyma Medlemmar".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 95
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej Presentation. Det är inte vårat ansvar. Det står inte med i avtalet när man registrerade sig att man måste anmäla. Men Moderatorerna har ett ansvar att vara aktiv varje dag. De fick äran att vara moderatorer, då ska de också sköta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Idag märkte jag att Ytterman, Moderatoren som postat minst inlägg på forumet loggade in och började skriva i ett antal trådar.

 

Hoppas att de andra Moderatorerna som inte är så aktiva följer samma initiativet och börjar visa sig lite mer aktivare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej Presentation. Det är inte vårat ansvar. Det står inte med i avtalet när man registrerade sig att man måste anmäla. Men Moderatorerna har ett ansvar att vara aktiv varje dag. De fick äran att vara moderatorer, då ska de också sköta det.

 

Du har rätt medlemmar måste inte anmäla, men om de gör det så höjs nivån på forumet. Angående moderatornas aktivitet, läs woicer's inlägg. Han har så rätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Det enda sättet för en moderator att lämna sin plats, är att själv säga det rakt ut till admin.

Jag tror inte Admin är så dum och avskedar folk rakt av face to face, efter så stora insatser bara för att stödja forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Ehm, ämnet handlar fortfarande om moderatorer, inte om Admin som du så länge önskat skall posta något inlägg.

 

Det är moderatoren som bestämmer när avskedet skall ske, ingen annan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för debatt.

Jag gillar debatt.

 

Däremot gillar jag inte folk som inte kan tillföra något till en debatt. Alla åsikter är lika mycket värda, om de framförs på rätt sätt.

Att framföra en åsikt på rätt sätt är inte att styrka en åsikt. Det är en åsikt, men det är inte en tillförelse.

Debatt är när två sidor möts och frågeställningar ställs emot varandra. Inte när man sprinner runt i midjegångar på samma argument. Tyvärr tycker jag det har hänt med den här tråden, i olika former. Vi har ett par personer som sätter sig mot, men som inte utvecklar det tillräckligt väl för att intressa marioteten. Jag har tillbringat kvällen med att läsa genom hela tråden. Faktiskt.

Shacti skriver bra, bara så ni vet.

 

Nu vet jag att jag inte varit inne på flertalet dagar. Jag har varit ganska slö med mina verbuala fuska.se-aktiviteter på sistone. Jag har helt enkelt tagit en paus efter en ständigt krånglande internetoperatör. Inte en jättelång paus, men jag har varit borta ett tag.

 

Men en sak ska jag tyvärr säga er, och det är att jag kommer att låsa denna tråden här och nu. Om ni tror det är för att jag är feg, och inte klarar av att ta kritik så skicka mig ett PM, ett mejl, ta kontakt med mig via chattklienter eller kanske ring mig. Ärligt talat tycker jag inte att jag fått någon kritik i denna tråd överhuvudtaget.

 

Anledningen till att jag låser den är för att den bara går runt i rundor. Den har levt öerhört länge för att vara en skruttig "Hallelujah gör mig till moderator"-tråd. Nu tar även dennas liv slut, och anledningen är helt enkelt att vi inte kommer någonstans.

 

Jag vill att det här forumet ska PRESTERA. Jag vill att ni ska lära er. Dessa veckorna nu när skolan har slutat (Om 2 dagar), framåt, tills jag försvinner ett litet tag kommer jag att vara aktiv, och stenhård. Tyck inte illa om mig för det.

 

"Sir, är detta uppror?"

"Nej, det är revolution"

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...