Pulpen Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 BRA MUSIQ KANJI! Jag är ingen som tycker om hårdrock, jag nästan tycker illa om det. Men det finns ett band som jag tycker om. Jo, Pantera. Så enkelt att det blir skitbra att lyssna på. 5 Minutes Alone är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Annars har ju Black Sabbath gjort en hel del mycket bra låtar. Sabbra Cadabra, Sabbath Bloody Sabbath, N.I.B, Faeries wear boots är ett par grymt bra låtar. ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 3000 light years away och chump med green day är ju också bra, men dom är förfärligt lika varandra i början :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Förstår inte hur jag kunnat glömma den här. En av mina absoluta favoriter genom tiderna. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out helt otrolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 (redigerat) En låt som jag har haft på hjärnan typ hela sommarlovet, My Chemical Romance - Vampires Will Never Hurt You, asgrym Redigerat 14 Juli 2006 av Simple_Plan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kita / lordi Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Lordi 1 Get heavy2 Devil is a loser3 Rock the hell outta you4Monstermonster5hard rock halellujah :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Tiamat - Brighter Than The Sun Type O Negative - My Girlfriend's Girlfriend Två bra låtar med sköna basröster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 Räven - Det man förtjänar... mums.. man blir kär av att bara lyssna på låten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Oasis:live forever Genre:Britt pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Den The Smiths-låten är helt otrolig Kanji. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Japp. Riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Donkey kong låtarna! looka min press för att se dom =) :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.