SwedenRockz Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Lol å soft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 några i min klass säger ''Yo motha flo'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Dra upp byxorna Victor, Victor är jag och Hänget är Byxorna O.o, bara för dom inte vill va coola j*vla pundare, tur jag får en ny klass snart :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 sprätt bög har använts en del i vår klass det lät roligt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 goddag min käre man, hur mår ni ? psyka är ganska vanligtt också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 "n00b unge" ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ofta Så jäla seg Det finns vatten (om nån ber om typ läsk) Orka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 "Ofta & Orka" glömde jag. Så j*vla konstigt att använda sådana uttryck, rent av lite snobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 "Din mamma" används rätt mycket i min klass :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Skaru ha smäll? Det sägs ganska ofta, konstigt nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Min polares favvorit ord: "Sieg Heil" Mitt favvorit ord: "Men lol" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Skaru ha smäll? Det sägs ganska ofta, konstigt nog. vad töntigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg