Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

i kväll så är det en avslutningsfest och jag kan knappt dansa så kan ni säga lite hur man gör och sånt men jag måste ha ert svart rätt så snabbt för jag åker om bara ett par timmar

Gäst Sandkaka
Skrivet

Våga!

Det ser bättre ut om du försöker än om du bara står och stirrar.

Skrivet (redigerat)

Det är bara att se glad ut och gunga i musikens takt. Fast du ska inte gunga ifall att det är en lugn låt, då ser det skumt ut ;).

Redigerat av Penguin
Skrivet

Jadu, det lättaste e o bara röra på kroppen i takt till musiken..Något de flesta nog klarar rätt bra. Våga göra lite saker som ser mysko ut, bara du kan skratta åt det själv.

Penguin: Du kan visst då gunga på en lugnt låt, lika bra som på en snabb låt. Du gungar juh bara efter takten.

Skrivet

Man går juh bara fram till den man gillar och frågar om man får lov och sedan kör man en tryckare och låter händerna gilda ner på deras röv.

Så har jag gjort i alla tider och det har funkat,

Skrivet

Om du verkligen inte kan dansa seriöst så visa dina Apeman Moves och skratta jättehögt. Folk må tycka att du är konstig, men du visar iallafall att du inte är rädd för att dansa. Även om du inte kan.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...