oddy Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 (redigerat) Så kom på att det inte var ett fusk utan bara hur man gör för att komma till trean tar bort det och måste ställa en fråga jämt. Är det viktigt med stor, liten, mellanslag i user och pass. Redigerat 10 Juni 2006 av oddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det är viktigt med stor och liten bokstav i Username/Password då man bara ska använda små bokstäver. Men det är aldrig mer än ett ord i Username/Password så mellanslag ska man inte heller använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Var bara det jag behövde veta. Jepp då var sexan fixad är på sjuan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 MEN JAG KLARAR INTE 2:AN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Kan någon hjälpa mig med 5:an?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 behöver hjälp med 5an med, nån sa ju att låten heter big bad vodoo daddy, men var ska man skriva in det? hittade anv. namn o lösen grejen på kontrollen, men vilket e vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Är på lvl 5 nu och vet i f*n vad jag ska skriva. är användarnamnet "Big Bad Voodoo Daddy" och är Lösenordet då "Simple songs" Skulle gärna vilja veta. har provat att skriva allt olika men kommer inte in... kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Är fast på 10an :P Kommer inte på nått! Redigerat 13 Juni 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Potatisen, hur gjorde du på 9:an? Jag är fortfarande fast där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Är på lvl 5 nu och vet i f*n vad jag ska skriva. är användarnamnet "Big Bad Voodoo Daddy" och är Lösenordet då "Simple songs" Skulle gärna vilja veta. har provat att skriva allt olika men kommer inte in... kan någon hjälpa mig? username:simple password:songs Redigerat 13 Juni 2006 av game__master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 (redigerat) Hmmm, i 9an måste du kolla i sourcekoden, kan posta den här.... <span class="not">t</span>ear <span class="not">u</span>nde<span class="not">r</span> <span class="not">n</span>e<span class="not">m</span>m<span class="not">e</span>t's <span class="not">o</span>ve<span class="not">n</span> <br><span class="not">d</span>id h<span class="not">e</span> <span class="not">a</span>nswer <span class="not">d</span>e<span class="not">m</span>on's c<span class="not">a</span>ll <span class="not">n</span>ow</center> Hjälpe lite ;) Redigerat 13 Juni 2006 av Potatisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 på lvl 31 nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.