mariodog Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Skrivet 2 Juni 2006 hej, ja undrar vilken ja ska köpa av dessa: airsoftrifle SM-2 sniper: shotgun(fjäderdriven) airsoftpistol EBB M92F MILITARY MODEL: pistol(eldriven) Citera
Aegzor Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 pistolen har jag ej testat, men jag har Shotgun'en så ta Shotgun'en Citera
Mickeh Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 hmm typ vet ej vill också att du länkar något så man kan se villka det e o så Citera
TheOne Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Skrivet 11 Juni 2006 tror shotgun men en länk vore inte fel. Citera
Mickeh Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 han gjorde säkert denna onödiga tråd för att få fm han värkar ju inte kolla vad man har svarat endå juh <_< Citera
Gäst Mîhker Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Skrivet 18 Juni 2006 den eldrivna pistolen alla el-pistoler e bättre än det bästa fjäderdrivnma geväret, lita på mig, jag e airsoft expert fjäder skjuter pang-ladda-pang-ladda-pang-ladda el skjuter pangpangpangpangpang Citera
The_Kebab_Lord Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Skrivet 26 Juni 2006 den eldrivna pistolen alla el-pistoler e bättre än det bästa fjäderdrivnma geväret, lita på mig, jag e airsoft expert fjäder skjuter pang-ladda-pang-ladda-pang-ladda el skjuter pangpangpangpangpang Öhh? Alla? EBB's (som pistolen han vill köpa är) ska man inte ens gemföra med t.ex AEG vapen. EBB's är ju värdelösa. Det finns fjäderdrivna vapen som skjuter upp mot 200 m/s. Sen är det ju upp till honom att bestämma sig hur mycket pengar han vill lägga ut. Mariodog, vill du ha en pistol så köp en GBB på t.ex www.combatzone.se/shop eller annat ställe. Lite på mig, jag är INTE airsoft expert. Citera
123spill Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Skrivet 16 Augusti 2006 Fjäderdrivna skjuter hårdare men det tar längre tid imellan skotten. Eldrivna skjuter snabbare men svagare anslagskraft. Det bror ju förstås vad man ska ha dom till och vad man gillar.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.