Needbananas Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) johan glans och david batra och ni.... Redigerat 8 Juni 2006 av nån annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Här är mina favoritkomiker numrerade efter vilka som är bäst! 1. Jim Carrey - verkligen en stor favorit, min favorit skådespelare 2. Robert Gustafsson - Ja ´ä inte bitter 3. Claes Malmberg - Gustaf ja 4. Rowan Atkinson - Mr. Bean 5. Jack Nicholson - är komiker i vissa filmer 6. Martin Lawrence - sådär 7. Adam Sandler 8. Ulf Brunnberg 9. Gösta Ekman 10. Eva Rydberg - hon får väl en plats här och som sista plats, JAG! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag tycker att Mr.Bean (Rowan Atkinson) är världens roligaste person, alla hans sketcher är sk*troliga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Rowan Atkinson är en väldigt rolig komiker som kan vara riktigt rolig i sin roll som Mr.Bean ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Men nu får ni ta å skärpa er här va? Tänk lite!! Dem flesta som ni tycker är roliga är skådespelare, å tänk på hur många du tror skriver sina egna skämt FFS!!! Men Robert Gustavsson är väldigt rolig på föreställningar å så när han har skrivit skämten sj.. Fast de finns en snubbe som är så grymmt rolig så man kan vika sejj, å den personen är min kompis Niklas, även kallad Nisse men mest Nesse... Helt utan förvarning när vi har hemkunskap går han fråm till fönstret, öppnar de, bankar på bänken vid fönstret å säger till en städerska som går förbi, Hallå kompis!!De e jag som e Evert! Ja å min polare vek oss av skratt, å senn blev de mycket roligare när städerskan svara:Hallå Evert!! De va så grymmt kul de där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Eddie Murphy: Har gjort Stand-Up filmen Raw, den blev en otrolig succé och är roligare än allt! John Cleese: FuzioN, hur kan du INTE veta men han är? Han har gjort Meningen Med Livet, Jakten På Den Heliga Gralen och Life Of Brian med Monthy Python gänget... Robert Gustavsson: Otroligt bra på att imitera Tony Rickardsson m.m. Cleas Malmberg: Konfirmerad av prästen i Skepplanda (Åke Reinholdsson wohoo), GAIS:are och skit rolig! Eric Idle (något sånt): Också med i Monthy Python gänget, skit bra. Visste ni att Monthy Python gänget har hittat på låten "Always Look At The Bright Side Of Life"? Den sjungs i Life Of Brian, precis i slutet! Tobias halldin (min kompis): Missar ALLTID målet när vi spelar fotboll och klagar på värmen... Haha!! Eddie Murphy: Har gjort Stand-Up filmen Raw, den blev en otrolig succé och är roligare än allt! John Cleese: FuzioN, hur kan du INTE veta men han är? Han har gjort Meningen Med Livet, Jakten På Den Heliga Gralen och Life Of Brian med Monthy Python gänget... Robert Gustavsson: Otroligt bra på att imitera Tony Rickardsson m.m. Cleas Malmberg: Konfirmerad av prästen i Skepplanda (Åke Reinholdsson wohoo), GAIS:are och skit rolig! Eric Idle (något sånt): Också med i Monthy Python gänget, skit bra. Visste ni att Monthy Python gänget har hittat på låten "Always Look At The Bright Side Of Life"? Den sjungs i Life Of Brian, precis i slutet! Tobias halldin (min kompis): Missar ALLTID målet när vi spelar fotboll och klagar på värmen... Haha!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Men nu får ni ta å skärpa er här va? Tänk lite!! Dem flesta som ni tycker är roliga är skådespelare, å tänk på hur många du tror skriver sina egna skämt FFS!!! Men Robert Gustavsson är väldigt rolig på föreställningar å så när han har skrivit skämten sj.. Fast de finns en snubbe som är så grymmt rolig så man kan vika sejj, å den personen är min kompis Niklas, även kallad Nisse men mest Nesse... Helt utan förvarning när vi har hemkunskap går han fråm till fönstret, öppnar de, bankar på bänken vid fönstret å säger till en städerska som går förbi, Hallå kompis!!De e jag som e Evert! Ja å min polare vek oss av skratt, å senn blev de mycket roligare när städerskan svara:Hallå Evert!! De va så grymmt kul de där... Mr.Bean han är så rolig eftersom han är en skådespelare, skitsamma om han har skrivit alla repliker eller inte. Robert Gustavsson är föresten en bra komiker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 När man snackar John Cleese får man INTE glömma Faulty Towers, jag kommer aldrig att glömma sketchen då det kom tyskar till hotellet, John var absolut klockren i den sketchen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Skådespelarmässigt är det Jim Carrey. Like a glöve. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jim Carrey och Mr.Bean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Såg precis på filmen Water Boy. Adam Sandler är bara för go i den filmen, har aldrig sätt han vara så rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Glömde Adam Sandler på min lista. Han är ju lika rolig som Jim Carrey nästan. Jag gillar hans filmer och speciellt Happy Gilmore och Anger Management är två bra filmer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg