Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Har det hänt några buggar på ert Mario Kart DS?Det har hänt säkert 10 buggar på mitt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 det finns redan en tråd för buggar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 ja det finns det men det är om Supermario 64 ds nästa gång läs noga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Har det hänt några buggar på ert Mario Kart DS?Det har hänt säkert 10 buggar på mitt! Men skriv buggarna då!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 En gång när jag sköt prinsessan petch med rött skal(på baloon battle)sa hon ingenting!Det är det ända jag kommer på just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Ett blåttskal träffade mig utan effekt trots att jag inte åkte på någon eller lyckades klara mig genom knep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag kom på en till,det var när körde Rainbow Road körde jag där man kör-upp-och-ned då puttade jag bort Mario det var då det hände han flög igenom staketet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 på mig har det inte hänt nåt bugg bara på mitt Supermario 64 DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 på rainbow ride i lopen då då man svänger när man är uppe så körde jag in i väggen så telepoterade jag till början, men det hände bara en gång :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Asså en gång när jag körde rakt in i en Bob-omb men jag bara körde vidare!Det var kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Har aldrig varit med om bugg :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 inte jag heller tror jag inte iaf...?^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg