Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Skrivet 13 Juni 2006 Synd för det är jättekul med bugar!
Quicksilver Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Synd för det är jättekul med bugar! Jo ibland :P Beror på vad det är för sorts buggar
LiQuiDe Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 mm det är ju sant för om hela spelet hackar så är det ju inte kul...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Och det börjar ryka från spelet ja då är det inte kul!
WiFiGamer Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Och det börjar ryka från spelet ja då är det inte kul! HAHAAHA ryka från spelet! Det var det dummaste jag hört!
Shadow of Darkness Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Skrivet 14 Juni 2006 Kör Luigis Mansion, kör fram till ingången(där trappan är) åk in mot kanten av en pelare och stanna där och håll in A och B och snurra runt. Spelet kommer frysa.
LiQuiDe Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Skrivet 15 Juni 2006 haha jag testade det funkar men man måste stänga av sen.. :(
Gäst Dark_Zebra Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Skrivet 16 Juni 2006 (redigerat) Öj!Det måste jag pröva! Föresten idag hände en skit konstig bugg så här var den:Jag körde Tart Top(Ballon Battle)och det var Dry Bones och R.O.B(jag) kvar och jag(R.O.B ) hade 3 ballonger kvar och Dry Bones hade 1 balong kvar.När jag fick ett Rött Skal sköt jag i väg den mot Dry Bones(och den träffade!).Efter jag hade hurrat en stund upptäckte jag att...Dry Bones var kvar på skärmen!Jag åkte genast dit för att kolla vad som hade hänt!När jag kom dit stod Dry Bones kvar där som ingenting!Jag preja han för att kolla så att inte var ett spöke men det han inte utan åkte utt sidan!Då åkte jag upp för att få tag i en grej och pröva den på han.Jag fick en svamp...jag pröva den på han...han åkte ut(denna gången var det på riktikt!)(jag ljuger inte om nånting!)!Nå vad tyckte ni? Redigerat 16 Juni 2006 av Coolen
Gäst Dark_Zebra Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Skrivet 17 Juni 2006 Ja a det var min konstigaste bugg som jag har träfat på! Shadow of Darkness:Jag prövade det innan jag stängde av och det funka!
LiQuiDe Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Skrivet 19 Juni 2006 ja sa ju att det funka.. aja ska spela nu o leta efter buggar... :D
Rekommendera inlägg