LiQuiDe Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 det hände nått dampigt på mitt mario kart ds... jag var etta så kom peach bakom mig o sköt ett rött skal efter mig så satte den så flög jag upp i luften och så frös hela spelet... :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Konstigt!Det har aldrig hänt mig för! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2006 det har aldrig varit några buggar på några av mina spel men min kompis spel ( ett annat än mario kart ) så hade han sista banan när han startade. men dom andra var låsta. när han startade om var det som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jaha... Föresten igår och idag hände det några buggar,igår hände det två buggar när jag körde Rainbow Road,dom var så här:Precis efter jag hade startat körde Waluige rätt i genom mig som om jag var ett spöke :blink: !Andra:När jag kommit i mål(på Rainbow Road)hade tidigare Daisy 26 poäng men då hade hon 24 poäng :blink: !Idag:När jag körde Twilight Howse(på Baloon Battle)(denna bugg hände inte mig men jag såg den :D )Daisy som hade åkt av bannan hade blivit bergat när den där grejen och som släppte med kroken,då körde bara Daisy för hon varken blinkate eller tappade en ballong :( :blink: ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 ojj då... en sak som alltid händer det är det att jag använder R.O.B bilen med max på topphastighet, då drar ``skellettet`` mej med sin fula lilla skellettbil på alla raksträckor med topphastighet 0 på´sin bil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Alldens nys hände en tråkig bugg :( ,för när jag skulle lägga ut en Bob-omb sprängdes jag stjälv :( (alltså den spängdes precis när jag hade lagt ut den :( ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 någon åkte nog på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Föresten igår och idag hände det några buggar,igår hände det två buggar när jag körde Rainbow Road,dom var så här:Precis efter jag hade startat körde Waluige rätt i genom mig som om jag var ett spöke !Andra Det har hänt mig också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Xingfu150:Nej den bara sprängdes precis när jag la ut den :( ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 ojj det har hänta att ett blått skal har träffat någon annan, och då låg jag först när det avfyrades! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Har aldrig varit med om någon bugg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg