TheOne Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag tror inte att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 måste man ha valt hitmonlee lr. hitmonchan i det där fighting gymet först? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 vet adda mig så blir den bätre ok jag addar dej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 måste man ha valt hitmonlee lr. hitmonchan i det där fighting gymet först? :huh: hitmonchan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
apolo22 Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 funka 100% nu kan jag få hela pokedexen full!!!testa vetja själv!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 (redigerat) funka 100% nu kan jag få hela pokedexen full!!!testa vetja själv!!! ok intressant :huh: Redigerat 7 Juni 2006 av Blizzey Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 jag orkar ändå inte testa det :lol: dom är ändå inte så bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 jag orkar ändå inte testa det :lol: dom är ändå inte så bra... ne inte i pokemon blå men i crystal är dom bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 funka 100% nu kan jag få hela pokedexen full!!!testa vetja själv!!! och vad händer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) jag kan seja varför det funkar: alla pokemon har olika nummer,hemliga. mew tricket som du gör så möter du ju en slowpoke för att få han eller hur??? om du nu gör samma sak fast med en annan pokemon så får du en annan pokemon i lvl 7!!! ps:kanske legger in en liten fin bild på bland annat blastoise lvl 7 lista på alla nummer och sånt finns på www.gamefaqs.com Redigerat 8 Juni 2006 av game__master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 värkar vell bra-_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 värkar vell bra-_- *lär dig stava Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg