Rallypack Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 är det nån som längtar till sommarlovet :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Det är klart att man längtar till 10 veckors frihet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag längtar efter sommarlovet... Syftet att skapa en sådan onödig tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Finns det någon som inte längtar till sommarlovet eller? Ganska onödig tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 vi har redan sommarlov =)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Absolut inte, jag älskar att sitta vid skolbänken 8 timmar om dagen och räkna på funktioner och molmassor. Lovet kan jag utnyttja till att läsa läxor på och studera natuten. Längtar redan till höstterminens start. (lika bra att säga att jag var ironiskt <_<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Absolut inte, jag älskar att sitta vid skolbänken 8 timmar om dagen och räkna på funktioner och molmassor. Lovet kan jag utnyttja till att läsa läxor på och studera natuten. Längtar redan till höstterminens start. (lika bra att säga att jag var ironiskt <_<) men vad ovanligt att du skulle säga något tråkigt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Absolut inte, jag älskar att sitta vid skolbänken 8 timmar om dagen och räkna på funktioner och molmassor. Lovet kan jag utnyttja till att läsa läxor på och studera natuten. Längtar redan till höstterminens start. (lika bra att säga att jag var ironiskt <_<) Jag trodde nästan att du menade allvar. >_> Jag tycker det ska bli skönt att kunna surfa och spela, vara vid stranden och göra mycket annat kul i sommar. Det bästa är att man slipper och tänka på skolan. >.> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 är det nån som längtar till sommarlovet :rolleyes: :rolleyes: Men oh gud vem gor det inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Finns kanske några som gillar skolan oerhört mycket... som bland annat Xade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Presentation: Hur jobbig är skolan för dig jämfört med mig kan man ju undra. Jag har nästan haft självmordstankar när det har varit som jobbigast så ni har någonting att se fram emot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Tror inte att det finns en enda kotte som inte längtar dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg