BloodMan Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag slutar på torsdag nästa vecka :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 8 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag slutar på torsdag nästa vecka :( jag slutar också på torsdag på morgornen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Själv slutar jag också på Torsdag nästa vecka, hoppas bara att det blir soligt. P.S Någon här som går på trädgårdsstadsskolan i Tullinge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Lov imorron! :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Några dagar kvar nu. Åker till Spanien samma dag som avslutningen. Klart man längtar...och kompisar. tjaa, man slipper alla idioter i klassen och kan spendera mer tid med folk man verkligen gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 äntligen sommrlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Första sommarlovsdagen! :D Om det blri ltie varmare ska jag gå ut och spela fotboll med brorsan, nåt som annars sällan händer... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Själv slutar jag också på Torsdag nästa vecka, hoppas bara att det blir soligt. P.S Någon här som går på trädgårdsstadsskolan i Tullinge? Jag tror min kompis går där. Han heter Adrian. Iallafall så sluta vi idag! Äntligen :D! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Slutade igår :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Det blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten. Tvåan på gymnasiet har varit ett rent h*lvete och det är skönt att läxorna och proven är över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Det blir värre och värre efter varje år. Mer läxor och sen ännu mer läxor och skolarbeten. håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg