Mezox Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Nu är det så här att jag har en liten hög med musikvideo som jag köpte för någr amånadeer sen. Jag gillar låtarna men vill ha de som musik. Jag har backat upp filerna på datorn (gjort om till .avi) men vill göra så att filerna blir till musik. Kan ni något program. Enklare språk: Jag vill ha ett program där man gör ljudet i videoklipp till ljudfiler. Min fråga är: Kan ni något? Helst freeware (gratis). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 jag hade ett program..låt mig tänka så kommer jag nog på vad det hette.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har du kommit på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 nej..fasen att det ska vara så svårt.. *tänker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 tyvärr inte freeware men med bland annat Sony Vegas och alla andra seriösa redigeringsprogram kan man välja att rendera som .mp3 och då kommer bara ljudet med. så gör jag alltid så fort jag vill ta bort bilden från ljudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 sorry men jag kommer inte på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.