Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 looooooool.... I Morrgon på Nationaldagen är det 06.06.06. altså vilddjurets tal 666... Jag ville bara informera om detta :) Och för att skapa en liten diskution, visste ni det innan och hur ska ni fira i morrgon? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Marchera med alla nazister (sarkasm). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Njuta av att man slipper skolan förmodligen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Njuta av att man inte behöver att gå till skolan. Ska inte göra något speciellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Gå å träna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Njuter av att vara fri... Fast jag tycker man skall festa i skolan istället för att få ledigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag har inget speciellt som jag ska göra imorgon utan jag ska bara ta det lugnt. Ett flertal band släpper ju album eller låtar imorgon som Deicide och Entombed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 amagad, släpper Orvar Säfströms gammla band en platta imorrn ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Så... du hade tänkt att köpa den plattan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag Släpper Behemoth ett nytt album? Måste skaffa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Kanske drar in till stan med buss med polare och sedan drar in till något disco. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg