Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 (redigerat) Jag tror att Behemoth släpper ett nytt album ochså fast jag ska inte köpa något album. Jag väntar ett tag Jag är inte säker på att det släpps imorgon men de ska släppa ett nytt album som kommer att heta Demonica iallafall Redigerat 5 Juni 2006 av Corpsegrinder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Ingen som ska göra något speciellt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Stort Nazist tåg kommer marshera i centrala Stockholm. Något våldsamt kommer hända. 90% säker på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 De e ett ställe i USA som heter Hell, å dem säljer souvenirer me de, å gissa va dem kostar!!6 dollar och 66 cent XD!! Nån som ska gå på premiären av Omen imorrn dåe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 fira ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Stort Nazist tåg kommer marshera i centrala Stockholm. Något våldsamt kommer hända. 90% säker på det. nej.. Dom är inte nazister... dät är vanliga killar som värnar om sitt land.... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :) Jag med, och Ultima Thule :) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 5 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2006 Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :) Mmm :) Dom är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Nån som ska gå på premiären av Omen imorrn dåe? En kompis föreslog det förslaget, men vi sa nej. *Längtar redan tills ikväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Ta det lugnt och njuta av ledigheten. Och det där med 06 06 06, hände det nåt djävulskt vid sjätte juni 1006? Skulle inte tro det, om det inte var då som Hulken föddes. Då kanske Shehulk gör entré på stan idag. (ultimat ironi) Redigerat 6 Juni 2006 av Jewes007 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 (redigerat) Jag ska dra på Pluton Svea högt som f**********N :) Lyssnar fler här på UT än jag? Redigerat 6 Juni 2006 av Sv3A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg