Staejjkarn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Nu tänkte jag att ni kunde tipsa mig om lite spel som jag skulle kunna köpa det här e dom spelen jag har nu Zelda collectors edition Mario Kart DB Pokemon Colloseum Knock out king 2001 Metroid Prime 2 echoes och jag spelar mäst Metroid och Mario Kart.Pokémon e inte min stil längre och boxning samma där.Ni behöver inte tipsa om TP för det har jag som tumregel att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Har du klarat ut Zelda: OoT och MM? Om inte så tycker jag att du ska göra det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Köp Zelda Collection. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Dark link lär dej läsa ! Han har det redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 ja,jag har klarat ut MM och Oot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Kör(p) Link's Aweking (stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Kör(p) Link's Aweking (stavning) han vill säkert ha ett gc spela det e ju GC forumet <_< men the legend of zelda wind waker e ju ett roligt spel eller ssbm Redigerat 8 Juni 2006 av bambocha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Metroid Prime, Fire Emblem: PoR, ToS, TWW, Något av alla mario spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 tos o wind waker e dom spelen jag skulle rekomendera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Metroid Prime 1 kanske??? Det är roligare än du tror, visssa tycker till och med att det e bättre än tvåan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 hmm väldigt bra tips men jag tror jag nog tänker köpa Soul Calibur II. tack endå för tipsen :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Dark link lär dej läsa ! Han har det redan. Sorry, läste för snabbt. :lol: Köp första eller andra Metroid Prime. Köp Metroid Prime 2 Echose om du gillar svåra (och ganska dryga) spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg