Staejjkarn Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Nu tänkte jag att ni kunde tipsa mig om lite spel som jag skulle kunna köpa det här e dom spelen jag har nu Zelda collectors edition Mario Kart DB Pokemon Colloseum Knock out king 2001 Metroid Prime 2 echoes och jag spelar mäst Metroid och Mario Kart.Pokémon e inte min stil längre och boxning samma där.Ni behöver inte tipsa om TP för det har jag som tumregel att köpa.
Jason__Voorhees Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Har du klarat ut Zelda: OoT och MM? Om inte så tycker jag att du ska göra det :)
Quicksilver Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Skrivet 6 Juni 2006 Dark link lär dej läsa ! Han har det redan.
Staejjkarn Skrivet 7 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2006 ja,jag har klarat ut MM och Oot
bambocha Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) Kör(p) Link's Aweking (stavning) han vill säkert ha ett gc spela det e ju GC forumet <_< men the legend of zelda wind waker e ju ett roligt spel eller ssbm Redigerat 8 Juni 2006 av bambocha
Larath Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Skrivet 8 Juni 2006 Metroid Prime, Fire Emblem: PoR, ToS, TWW, Något av alla mario spel.
Mickeh Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 tos o wind waker e dom spelen jag skulle rekomendera
Shaddy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Metroid Prime 1 kanske??? Det är roligare än du tror, visssa tycker till och med att det e bättre än tvåan.
Staejjkarn Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Juni 2006 hmm väldigt bra tips men jag tror jag nog tänker köpa Soul Calibur II. tack endå för tipsen :cool: :gitarr:
Dark Link Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Skrivet 9 Juni 2006 Dark link lär dej läsa ! Han har det redan. Sorry, läste för snabbt. :lol: Köp första eller andra Metroid Prime. Köp Metroid Prime 2 Echose om du gillar svåra (och ganska dryga) spel.
Rekommendera inlägg