Gryphon Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 Nån som ska skaffa en DS-lite? Det ska ja göra! den ska ju tydligen va lite bättre än vanliga DS... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Vad är det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 9 år :D Du är inte så insatt i spelvärlden förstår jag :D DS lite är en uppgradering av vanliga DS. Mindre , smidigare , snyggare och bättre belysta skärmar (som du kan ställa in styrkan på ) samt batteri tid . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Oj varför köpte jag det gamla DS(för det blir ju det). Då blir det Xbox nästa år... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2006 Spelen är ju fortfarande samma för det är ingen uppgradering i hårdvaran :P Jag tycker du borde vänta till Wii :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Wii är det också en spel kontrol? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 japp wii kommer bli den bästa konsollen i Nintendos historia :D (enligt dem) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Fick just veta att Wii är bara ett smeknamn den heter egentligen Revolotion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 (redigerat) Nix det är tvärtom. Revelution skulle den heta från början men det blev Wee istället. Men eftersom dom så länge sagt att den skulle heta revelution kallar alla den för det :student: Redigerat 9 Juni 2006 av Gryphon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 men ds lite är ingen ide att köpa... det kommer snart nå´t' nytt och då står man där med allmöjlig onödig skit... vänta tills något nytt som wii... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 25 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2006 Jag har en Lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2006 ska nog köpa lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg