Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Gah, jag har sagt det här så många gånger tidigare; det beror på vad du vill specca dig i! Om det är t.ex. pvp eller pve, group eller solo osv.

Skrivet (redigerat)

hmm. nintendo power sa precis det som behövdes, vad vill du specca för?

däremot finns det några saker du tyvärr inte kan vara utan. eller rättare sagt. du inte enligt mig kan vara utan. på subtley trädet finns master of deception. utan den på max är din stealth skit. sen på combat trädet finns improved gouge, improved backstab och imroved sinister strike. om dom är nödvändiga kan ifrågasättas. men jag tycker det, och många andra tycker det också. sen beror det också på vilka vapen du anväder. tänker du ha två svärd är combat trädet det enda som har nåt bra. däremot har du två daggers eller en dagger i main är assasin/subtley bättre. men som sagt, vad vill du göra med din rogue?

Redigerat av shacti
Skrivet

Någon som vet vad man ska ta i talents tree med sin rogue?  :huh:

Jo vill vara en rogue med båda svärd och dagger göra mycket skada genom backtabb och ambush

Skrivet

Detta är bara ett tips: Om du vill göra väldigt bra och stabil dmg, Och så ska du ha 2 svärd, Specca dej i combat ( Det är bra att ha improved dual wield, och imrpoved sword ).

Gäst DonKeN
Skrivet

Rouges ska ha 2 svärd alltid. Sugigt med 1 och det är mindre känsla.

Skrivet

Rouges ska ha 2 svärd alltid. Sugigt med 1 och det är mindre känsla.

Okej så jag ska satsa på combat?

Men alla svärd står det ju main hand på kan ju bara ha ett

Skrivet

jag tycker du ska ta subtley: (jag e lvl 29 och i lvl 28 crittade jag 646 med ambush) jag har över 60% crit chans på ambush, och så är vissa saker som tex master of deception,improved vanish eller intiative är väldigt bra att ha!

Skrivet

jag tycker du ska ta subtley: (jag e lvl 29 och i lvl 28 crittade jag 646 med ambush) jag har över 60% crit chans på ambush, och så är vissa saker som tex master of deception,improved vanish eller intiative är väldigt bra att ha!

Okej så du har bara tagit på subtely?

Skrivet

Men gud, combat speccad rogue är det tråkigaste som finns. Det är det absolut vanligaste. Vill du critta som en djävul ta assasin och två daggers. Båda mina vapen har 1.5 i attackspeed och jag proccar poison på ungefär vartannat slag.

Subtley är ungefär som arcane för mages, du måste ha vissa grejer från det. Som MoD och initiative.

• Skapa ny...