YoyoHedgehog Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Hehe, jag blev jätte glad när jag fick körsbär! jag gillar inte apelsin. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag gillar inte äpple. Alltså, jag gillar det på riktigt men inte i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zak Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 likadant för mej som för kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Bara Peaches överallt.Hittar väl någon kokosnöt då och då. Jag har sumpat ungefär 12-13 st.Äntligen vet jag hur man gör! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 (redigerat) nu har jag alla frukter och har ett träd av varje frukt (utom peach, jag har ej planterat det men jag har en). Redigerat 19 November 2006 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Jag har alla frukter n00bs vet ni inte hur man får dom det är lätt skriv ett brev till någon: Dear (namn) May i have a (frukten du vill ha) Sätt en frukt som present. Du får frukten nästa dag i posten. :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Apelsiner ; ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Persikor =) Persikor =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 19 November 2006 Rapport Dela Skrivet 19 November 2006 Orange >.< (apelsin) hatar dom xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag har alla frukter n00bs vet ni inte hur man får dom det är lätt skriv ett brev till någon: Dear (namn) May i have a (frukten du vill ha) Sätt en frukt som present. Du får frukten nästa dag i posten. :bah: ska man sätta frukten i posten hur då? :unsure: jag listade ut det :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 jag började med apelsin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg