CeZ Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Jag har letat överallt efter "area 51" men inte hittat det. Kan någon visa på karta vart de ligger? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 (redigerat) vad jag har fattat så är det militärbasen i öknen i las venturas, som man får 4 stjänor på sig om man går in. http://img397.imageshack.us/my.php?image=s5qj.png Redigerat 8 Juni 2006 av Boba-Fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2006 Du har så rätt Boba-Fett. Jag tror det står något om Area 51 när man kör första uppdraget som handlar om den militärbasen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 vad har dom "area 51" till egentligen??? att hitta ufon då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Så är det area 51? det står ju "Restriced Area" när man tar musen över den så jag tänkte att det inte var den. Vad jag tror dom håller på med där, får man ju se på ett uppdrag, dom har hemliga projekt där som tex. Jetpacken. men det är väl ändå onödigt att skjuta ner vanliga passagerar flygplan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 vilket GTA spel menar ni då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 vilket GTA spel menar ni då?? San Andreas är det ju rätt självklart att det är. Area 51 finns ju lixom inte i Vice City eller Liberty City ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 hur kommer man in i area 51 ifall det går då? såg den där militär basen så.. :( men aja kan man gå in i den basen? (sry ifall jag lägger in sent inlägg :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 vilket GTA spel menar ni då?? Area 51 finns inte SA heller, det heter Area 69 i spelet.....51 på riktigt dock, men det visste vi ju redan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg