Shaddy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Nån som sett den HÄR videon tidigare? Först tvekade jag på att Bilbo skulle bli till en långfilm, men sen såg jag den här teasern. Är det nån som kan säga om den är fake eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Är inte det en hemma-gjord trailer på sagan om ringen-filmerna ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Såg nice ut hoppas det är sant att den kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 Total fejk! Nån som försökt skrapa ihop en egen liten trailer för att vara taskiga med folk som hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Är inte det en hemma-gjord trailer på sagan om ringen-filmerna ?? Nepp, rent handelsmässigt så stämmer handlingen. Men jag är osäker på att filmen inte är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det har pratats om att Peter Jackson håller på med en The Hobbit-film. Jag förstår inte var ni trycker när ni ska se trailern!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Det skulle vara intressant om han gjorde en sådan film, men jag ska inte ha för öga förväntningar det kan vara fake. G20000: Tryck på texten HÄR i huvudinlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Tack Press. Trailern är helt klart fake, alla scener är direkt tagna ur andra Sagan om Ringen filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 (redigerat) Det är ju kul om det är sant :) Redigerat 11 Juni 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Visst, vissa scener är tagna ur andra filmer, men Peter Jackson kanske sparade dom med flit för han ville ha med dom i Bilbo. Dessutom, varifrån skulle scenerna med draken och Sjöstad vara tagna ifrån? Hoppas att det e äkta iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Jag hoppas också att det är äkta, man kan verkligen undra var de bilderna är tagna ifrån. Var inte säker på om det var fake eller sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 scenerna med draken kan ju vara tagna från någon helt annan film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.