Hoppa till innehåll

Buggar


Pelleelle

Rekommendera inlägg

Det var nog när jag lirade CS. Jag blev typ ett spöke på en server. :S

Alltså, jag dog fast var inte riktigt död. Det var typ som ett spöke. Men jag såg inte mina händer eller vilket vapen jag hade. Oftast hade jag inte nåt. Men ibland så funkade det att skjuta med AK eller hugga med kniv, så jag gick runt som ett spöke och knivade alla. Det mest konstiga var att jag spelade online och buggen bara funkade på den servern. :S

Tyvärr så har jag tappat bort servern, men den var WC3 och tysk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag spelde harry potter 1 så kon en konsitg och lite rolig bugg domeldor hår över hela ansiktet men glas ögonen va på sin plats som att han ståg bak och fram med glasögna i nacken :blink: och barn sprag i genom vägar och annat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag buggade en gång på Supermario 64 DS. Ska säga hur jag gjorde jag gick in i banan som heter bombomb battlefeild. Först finns det en kanon av början av banan så sköt jag till en annan kanon. Sen tog jag en annan kanon och siktade mot himmlen. Och man skulle se en bit av ett träd och då sköt jag då kom jag på ett staket och när jag nuddade staketet föll jag från himlen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var nog när jag lirade CS. Jag blev typ ett spöke på en server. :S

Alltså, jag dog fast var inte riktigt död. Det var typ som ett spöke. Men jag såg inte mina händer eller vilket vapen jag hade. Oftast hade jag inte nåt. Men ibland så funkade det att skjuta med AK eller hugga med kniv, så jag gick runt som ett spöke och knivade alla. Det mest konstiga var att jag spelade online och buggen bara funkade på den servern. :S

Tyvärr så har jag tappat bort servern, men den var WC3 och tysk.

 

Det är inge bugg. det är ett special mod som kallas spök modden. så man blir ett spöke och kan fara runt på banan som om du levde. men det är inte meningen att man ska kunna döda folk när man e spöke. så det måste vara ett litet fel på modden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...