Gäst Skellington Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Resident Evil är ju skitbra. Däremot blev Final Fantasy flmerna total flopp. Men å andra sidan är det ett svårt spel att göra film på. MGS borde annars kunna bli en bra film, dom spelen är ju nästan som en film. Har du sett Advent Children? Den är allt annat en flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Enrico1 Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 den e ju grymm! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Resident Evil är ju skitbra. Däremot blev Final Fantasy flmerna total flopp. Men å andra sidan är det ett svårt spel att göra film på. MGS borde annars kunna bli en bra film, dom spelen är ju nästan som en film. Exakt vad jag tyckt hela tiden. MGS skulle kunna bli ett filmiskt mästerverk i rätt händer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 lite off topic det är zelda tråden handlar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Advent Children har jag inte sett tyvärr. Jag pratar om de andra, spirit within och allt vad de heter. kolla på imdb där borde det stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Advent Children är också en flopp i mina ögon. Häftiga fighter, men storyn sänker filmen. Dessutom spoilade den otroligt mycket för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Zelda till film? Njää, jag håller mig till spelen men en titt på trailern kan man väl göra senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 dett va ju ingen nyhet, men fråga mej inte var jag har läst det. jag vet inte riktigt hur jag tror att filmen kommer bli, frågan är om den blir så jätte bra egentligen. ni vet väll att zelda kommer/finnns (är inte säker) som manga åxå? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Ja den finns och den är ägig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Nja. Zeldamangan är lite konstig. Klarar ett tempel på en halv sekund? :/ Spel -> Manga är nog nästan värra än Spel -> film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag läste också i kalle anka tidn.. att dom hade sparat så himla mycket på den där filmen. Men då jag såg trailern så samlade dom säkert 1 kr på det. Det var ingen bra grafik i filmen, ingen fixning inge bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Flyttar till musik/media. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.