eexwhyzee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 100% loota ragnaros är ganska soft... Min klass kompis gjorde det på lan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 dödade en lvl 60 epic druid med min 35. Han var inte afk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 lät han dig döda honom eller slogs ni på allvar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 lät han dig döda honom eller slogs ni på allvar? han försökte attackera mig flera gånger men jag hade poisons, gjorde gouge, kick, kidney shot.. med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) Jävligt grymt, Jag tar inte lvl 60 Druíd med vanliga blå saker med min 60 rogue som har några epic.. Redigerat 19 Juli 2006 av Sakru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tycker druid är en av lättaste klasserna. Även om dem använder roots på mig som warrior så är jag gnome och gnome kan ta sig förbi såna bindningar på en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag tycker druid är en av lättaste klasserna. Även om dem använder roots på mig som warrior så är jag gnome och gnome kan ta sig förbi såna bindningar på en. 1 gånt sen e de ju CD på den å då gör druiden en ny root på dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Haha jag är druid jag har rätt lätt i duel även fasst jag är nästan fullt i Restoration Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag tycker druid är en av lättaste klasserna. Även om dem använder roots på mig som warrior så är jag gnome och gnome kan ta sig förbi såna bindningar på en. Oftast när jag duelar med druid så rootar dem mig och skjuter en wrap sen när jag gjort escape artist går dem i feralcombat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Måste använda "Perception" Om de är feral, Och Blind Bandage.. Annars har jag ingne chans mot Druids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Jag tycker druid är en av lättaste klasserna. Även om dem använder roots på mig som warrior så är jag gnome och gnome kan ta sig förbi såna bindningar på en. Hopp men inte jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Asså jag undrar en sak om private servers... Varför finns dom om dom e olagliga? :meddum: Har typ inte gjort något ''coolt''... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg