Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Hur många sådana trådar finns det? Usch. Lyssnar nästan hela tiden på Linkin Park. Faint är riktigt skön! Runaway är en väldigt unik låt, låter inte så mycket som de vanliga LP låtarna. In The End är en skitlåt de har gjort. Sedan finns det andra, men Faint & Runaway är typ de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Själv klart gillar man LP. Dom producerar bra låtar hela tiden. Längtar efter deras nya album i höst :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jo jag lyssnar lite på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 skrev ju att jag inte lyssnar på dom, men jag kom på att dom har gjort en grym låt; Forgotten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.