DS ÄGER FETT!!! Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Vilket spel ska jag köpa av dessa? metroid prime hunters, new super mario bros, mario kart ds, super prinsses peach, wario ware touched, snälla hjälp mig :gitarr: jag byter in mario and luigi partners in time :gitarr: :kung: Det försvan föra gången så jag frågar igen :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Mariokart DS :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Asså om då håller på så här kan du få en varning!Förra gången bröt du mot en regel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 (redigerat) Men snälla du tigger ju om en varning här verkar det som... får man en tråd låst så finns det väl en anledning?! Viktig information till användarna Vi moderatorer låser inte trådar för att vi har lust utan för att vi känner för det. Eller nej jag menar för att de bryter mot regler. Bara så ni vet. Så får ni en tråd låst en gång så kommer ni att få den låst igen såfort någon känner för att låsa trådar igen! Så var det avklarat. Trådlåst. Redigerat 12 Juni 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg