Iqaros Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 De skulle slängt in Källström lite tidigare. Han vill verkligen spela och han spelade lysande den lilla stunden han var inne. Håller helt klart med dig på just den synpunkten, då vi alla såg hur bra Kim presterade när han väl kom in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Precis, Kim var mycket bättre än Anders som inte gjorde mycket rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Tråkigt att säga det men Anders Svensson har nog haft sina bästa dagar i fotboll. Kim måste spela från start nästa match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Utan tvekan. Han var mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 En bra match utav Sverige. De hade spelet, men fick aldrig in några bollar. Målvakten i ToT var verkligen en mur, ToT spelade defensivt i slutet och det lönade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Sverige släpper igenom motståndarna på tok för enkelt, de vågar lixom inte vara proffsiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 11 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2006 Försvaret var ju mycket bra tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 12 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2006 Man kan ju inte påpeka att Svenskarnas försvar var något bra då ToT aldrig fick några riktigt bra chanser förutom skottet i ribban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 sverige kan bättre¨ dem kunde ha vunnit med 5-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 5-0, sällan... ToT maskade lite också, Chippen var ju allra bäst. Tycker han förtjänar att spela i typ Barcelona, han är ju så j*vla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2006 Jag ville att T&T skulle vinna. Det är deras första fotbollsvm för dem och inte alls känt. Jag visste inte ens att T&T fanns. Jag tror det blir 0-0 mot Paraguay. Eller så vinner Paraguay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 Jag har aldrig trott på Sverige. De har inget bra lag. Särskilt Anders Svensson... han är riktigt dåligt. Paraguay vinner med 2-0 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.