ELF Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 Varför kan inte Windows Media Player Streama filmer? När jag ska titta på en film och mediaplayer öppnas så kommer det upp ett felmeddelande. Om jag nu vill se filmen så måste jag (spara mål som). Är det en bugg i mediaplayer 10? Vi har samma problem hos min pappa. Det funkar inte, man måste ladda hem filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 det beror nog på vilken sida du är inne på & att det är den sidan som har gjort nott fel, för mig funkar det bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 13 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2006 det har aldrig hänt mig konstigt kolla om du kan installera om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 HEHE hade helt glömt bort den här tråden. Men OK. Jag tror att jag gjorde det för inte så länge sedan. Men får väl testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 hade samma problem. men jag hämta bara ner en annan dvd spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 En annan DVD-spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.