LillBerra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Gud vad ni stressar/pressar på han. Låt han få lite mellanrum, och tacka han för allt han har gjort åt er. =) Redigerat 21 Juli 2006 av LillBerra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Tack............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 LillBerra har en stor poäng där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Är det verklligen värt att ladda ner?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 ¤/#"½!!"/¤%#&!"¤#)½%&!½¤#½!"&%!"(½¤!#%¤½#&½%!")=!/¤%&"/)%!&¤!"/(¤/"#&=/¤"#&!¤(/)#%"!=¤)"#(%/!#?%/(¤)/?%()"!&%"#¤=!%¤!(>%¤=>(%)/(&=!#()" OMFG! ¤/#"½!!"/¤%#&!"¤#)½%&!½¤#½!"&%!"(½¤!#%¤½#&½%!")=!/¤%&"/)%!&¤!"/(¤/"#&=/¤"#&!¤(/)#%"!=¤)"#(%/!#?%/(¤)/?%()"!&%"#¤=!%¤!(>%¤=>(%)/(&=!#()" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Är det verklligen värt att ladda ner?! Snälla vän, försök läsa igenom tråden nästa gång innan du postar?Förövrigt så verkade det vara ett kul spel, synd att jag aldrig hann testa det dock. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Eftersom omega verkar ha fått slag så får väl jag göra det istället. Du är elva år, så man kan kanske inte förvänta sig att du faktiskt tar och läser hela tråden innan du postar ett inlägg. Visst, den är 34 sidor men det har sagts mycket viktigt under dom 34 sidorna. För att du inte ska behöva läsa dem så ska jag ge dig en snabbresumé: Centrycraft-projektet är för tillfället nerlagt, det finns en ganska god chans att det plockas upp igen, men just nu är både servern nere och allt arbete undanlagt. Och ja förresten, det var värt att ladda ner. Edit: Skrev mitt inlägg samtidigt som Elite's. Bara min dator som lagga lite på att posta det. Redigerat 22 Juli 2006 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Inget funkade typ förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Jag har läst igenom hela tråden.. Ska testa när det öppnas igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.