TheOne Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Run time error '339': Component 'RICHTX32.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid Vad ska jag göra åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 http://www.xerocreative.com/downloads/RICHTX32.zip Lägg den i c:\windows\system och kopiera den, klistra in den i c:\windows\system32\, då ska du alltså ha en Richtx32.ocx i system-mappen och en likadan i system32-mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Thiefs kan kasta kaststjärnor också. Hur kastar man kast stjärnor då? Jag kan inte i allafall... Måste vara något fel med Thief Razors om det är dom som man ska kasta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag tycker du borde sänka priset på svärd när an måste köpa nytt svärd hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) Men attt tjäna pengsr är ju skitenkelt. Ett vanligt svärd 300, supersvärd 2500, hypersvärd 10000, dragonsvärd 20000. BTW, vad tycker ni om den nya staden? Den du hittar precis efter Fightklubben. Redigerat 20 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 kanppen till download funkar inte eller jo men laddningen startar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag hittar ingen system 32 mapp :huh: Vad kan den annars heta eller säg en typisk fil i system 32 så jag kan leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) jag kan inte sriva då blir jag dissconnectad och där man healar sig kan du inte flytta den till där man startar vid vattnet hur skaffar man pengar Redigerat 20 Juni 2006 av miman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 mega du for inte laga skit bra saker ot din guild,dett skall vara allas inte bara er/vår ,man måste köpa dem P.S jag vill ha tilbaka pengarna som ja betalade till meteor shower,förr kosta det 1000 och ny 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 jag hittar ingen system 32 mapp :huh: Vad kan den annars heta eller säg en typisk fil i system 32 så jag kan leta. Din system 32 mapp fins i Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 (redigerat) 50?! Jaha, nej 50 var bara lagg, servern la ner när jag skulle sätta priset på 5000, men alla priser är bra nu tycker jag. BTW, Jag har lagt till 3 nya vapen 3 nya armor, 2 nya spells och lite extra mage saker kommer samt något för warriors som verkar vara de enda som inte rikitigt har nån specialegenskap, alla andra har ju typ spells, kaststjärnor och pilar. Warriors skulle kunna kasta spjut. Men hursomhelst så har mer saker lagts till (på request) så ENJOY. [EDIT] Warriors kan nu kasta razor blades. BTW, Där Fightclub ligger finns nu också ett auktions-hus, där kan ni auktionera bort era saker. Som ni vet så går ju vapnena sönder till slut, och därför blir de mindre värda ju mer man använder dom. Då kan det vara bra att auktionera bort det till lagom pris. Redigerat 20 Juni 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Kan du skicka clienten och så på msn omega för downloaden funka inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.