Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Det är ingen bugg. Servern som jag hostar spelet på är utlänsk, inget jag kan göra åt det. Men spelet är ändå menat att vara engelskt så... Har spammat en engelsk videospels chat, hoppas vi får lite fler medlemmar. Någon av er som har nån bättre (gratis) idé på hur vi skulle kunna få fler medlemmar? Helst från andra länder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) skriva det på massa forum/online spel? fråga sina kompisar på msn? Äta 5 bullar och önska det :P Du kan ju liksom ha länk till spelets hemsida på din signatur på alla forum? Redigerat 10 Juli 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Så nu funkar spelet för mig igen!! Ser bättre ut än förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Kan nån typ säga hur man teleportera sig iväg jag har fastnat i ett svarthål :( Där vid sten gubbarna(dörren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Alltid samma problem, logga in så teleporterar jag ut dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 (redigerat) Kan du typ inte blockera dörrens teleport tills det är ett rum lr nått där inne Redigerat 10 Juli 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Jo, ska fixa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Mega99:Nu funkar Quest-systemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Funkade.... Jag fick igång quest systemet och skulle bara ändra vad gubben skulle säga så la scriptet av. Nu var jag så dum att jag inte gjorde nån backup innan jag började ändra... Jaja, jag säger till när det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Gubben snackar nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Med andra ord: Quest systemet funkar nu. (hoppas jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Men jag tycker det blir dåligt om vi får fullt med BR o allt sont.Bara swe/Eng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.