LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Tänkte att ni ville ha en liten screenshot av spelet. Btw, när man skapar en ny gubbe kan man välja hår och kläder, och när man sätter på sig nåt så syns det. Omega99, YOU ARE THE KING! Har sett skitmånga som har PW spel, och alla på www.playerworlds.org säger att det är omöjligt att göra quests, byta hårstil och att man ser att man har på sig olika vapen, men du har bevisat allt sådant! Fattar inte hur du gör men du är iaf kung på VB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 ok... bara en fråga... vad är adressen till hemsidan? http://mega99.cabspace.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 det står på server status att servern är ON men jag kommer inte in. Det står "Connected, sending login information" och så står det hela tiden. Och inget annat händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 http://www.centrycraft.co.nr/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 MEN, Omega99 håller på med en ny version av CentryCraft online, så alla andra versioner är nerstängda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Japp, men du MB du är aldrig inne på msn? jag vill snacka sida och CC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 och när beräknas det vara klart??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Vet ej, kevve kanske vet. Omega99 vet såklat. Kan dock tänka mig att det är mycket jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Mycket jobb är det, men eftersom att jag inte ens gjort klart grunden till v.3 så kan jag inte säga när det kommer släppas, men det lär det ta ganska lång tid. (med ganska lång tid menar jag runt en vecka). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Det verkar bli skitcoolt. Vem vet, du kanske startar eget spelföretag snart? Jag menar, du är ju bara 13 år, och du håller redan på att göra egna online spel :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Njae, min "dröm" är ju inte precis att bli speltillverkare men det är något jag gärna håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 jag som trodde spelet skulle bli klart imorgon :( fast hade ändå inte haft att spela det imorn eller under helgen så det är ganska perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.