Filiandor Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Okej jag är tillbaka från min resa och kan nu testa spelet om du loggar in på msn. eller är det nån annan som är mod som kan skicka det till (jag är mod). adda min msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Snälla fixa det snabt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Spelet är inte klart, långt från klart visade det sig. Jättemånga buggar o sv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Hur mycket är det kvar att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Death-man: HUR F*N HADE DU TÄNKT PROVA DET?! ÄR DET INGEN SOM LÄSER DET MAN SKRIVER?! FÖR SISTA GÅNGEN (hoppas jag): DU BEHÖVER HA V.3 FÖR ATT SPELA OCH V.3 HAR INTE ENS SLÄPPTS ÄNNU. Blir bara så trött på att ständigt påpeka samma sak. men orka sitta å kolla igenom alla trådar när man håller på å bli pkad då ^.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Någonsin funderat på att läsa igenom tråden INNAN du skriver ett inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Har du redan gjort Interface Designen, eller skulle jag göra den? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Du får gärna göra en ny, jag gillar inte den som finns nu. BTW, jag funderar på att göra centrycraft till ett svenskt-mmorpg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 inte för att vara elak men det låter som en oerhört dum idé... Det går väldigt mycket fortare att få den befolkad om man har den engelsk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 För mig spelar det inte så stor roll.man kunde kanske göra både svenska och engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 jag tycker att det är en bra ide, P.S:fixa det snabbet , jag villl se min kalsong gubbe igen. PPS:TRÅDEN DÖR JU,keep it up guys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Låt tråden dö, jag har lagt undan (inte slängt) centrycraft projektet för tillfället. Jag jobbade för mycket med det och tröttnade helt enkelt. Ska ta en paus från deto ch när jag känner att jag vill fortsätta så tar jag upp projektet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.